5 sept 2012

MÉRCORES 12 DE SETEMBRO DE 10.00 A 13.00 HORAS



















3 comentarios:

  1. hola amigos,son nadia !!que tal estades?eu ben hoxe fomos o bosque ,e pasamolo moi ben aunque chovia moitisimo ,fixemos unha Fogueira e levamos salchichas e fixemolas ali ,paseino moi ben. hoxe e o voso primer dia pero eu xa levo 4 semanas no cole.bueno amigos espero que me respondades ,un saludo pos profes e pa jesus tamen , ,
    Tschüss(adios en aleman)

    ResponderEliminar
  2. Ola Nadia. Somos os teus compañeiros e compañeiras. Escribímosche onte pero tivemos un pequeno problema e borróusenos.Como che vai todo por aí? Xa viches nevar? Cando nos virás a visitar?Nós estámolo pasando moi ben no cole. Esperamos que o estés pasndo ben tamén no teu. Outro día escribímosche un pouco máis.Un biquiño. Tschüss.

    ResponderEliminar
  3. hola amigos son nadia outra vez !!
    a min por aqui vaime todo ben, aora estou de vacacions . quero contr unha cousa que fixen no cole que me gustou moito,un dia o conserje nos dou un globo inflado a cada un e nos escribimos unha carta e atamolo o globo e deixamos voiar os globos e cando estaban moi moi arriba parecian estrelas no ceo ,foi moi bonito.
    bueno por aqui non nevou pero os picos das montañas estan blancos e meus pais din que vai nevar pronto.
    bueno amigos asta outra ,un biquiño pa todos .chao

    ResponderEliminar

CABAZAS 3 E 4 ANOS

CABAZAS 5 ANOS

CABAZAS 1º

AS CABAZAS DE 2º